Mikołajowy konkurs w wydawnictwie Media Rodzina!

Z okazji zbliżających się Świąt Mikołaj z wydawnictwa Media Rodzina również rozdaje prezenty!

Tym razem do wygrania jest „Niewierność” Charlesa Dubowa.

Zadanie konkursowe jest bardzo proste – wystarczy odpowiedzieć na pytanie: „Która powieść z serii Gorzka Czekolada wywołała u Ciebie najwięcej emocji?”. Wypowiedź krótko uzasadnij.

Na maile na adres konkurs@mediarodzina.pl czekamy do 8 grudnia.
Nagrodzone zostaną 3 najciekawsze wypowiedzi.

Powodzenia!

 

Regulamin konkursu Wygraj „Niewierność” Charlesa Dubowa

1. Organizatorem konkursu Wygraj „Niewierność” Charlesa Dubowa jest wydawnictwo Media Rodzina mające swoją siedzibę w Poznaniu.
2. Konkurs polega na przesłaniu drogą mailową odpowiedzi na pytanie: Która powieść z serii Gorzka Czekolada wywołała u Ciebie najwięcej emocji? Wypowiedź krótko uzasadnij.
3. Nagrody w konkursie to 3 egzemplarze książki „Niewierność”.
4. Konkurs trwa od 2 grudnia do 8 grudnia 2013 roku.
5. Nagrodzone zostaną 3 osoby, których odpowiedzi wysłane na adres konkurs@mediarodzina.pl komisja konkursowa uzna za najciekawsze.
6. Warunkiem udziału w konkursie jest przesłanie do nas maila zawierającego odpowiedzi na pytania konkursowe, na adres mailowy: konkurs@mediarodzina.pl  z hasłem NIEWIERNOŚĆ.
7. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni na stronach Media Rodzina 9 grudnia 2013 roku.
8. Zwycięzcy zostaną poinformowani o wygranej za pomocą e-maila, a nagrody zostaną przesłane pocztą po 11 grudnia 2013 roku.
9. W przypadku braku możliwości skontaktowania się ze zwycięzcą nagroda zostanie przyznana kolejnemu uczestnikowi z listy uczestników spełniającemu warunki konkursu.
10. W konkursie można wziąć udział tylko raz i uczestnikowi konkursu przysługuje tylko jedna nagroda.
11. Udział w konkursie jest równoznaczny ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych przez Organizatora konkursu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) wyłącznie w celu przeprowadzenia konkursu.

Powiązane publikacje