Walentynkowy konkurs

Z okazji święta zakochanych zachęcamy Was do udziału w naszym walentynkowym konkursie – do wygrania jeden z trzech egzemplarzy Projektu Rosie” Graema Simsiona. Zadanie konkursowe jest niezwykle proste – jak przystało na konkurs walentynkowy, prosimy o wymienienie dwóch zakochanych par z baśni Andersena lub braci Grimm. Podpowiedź – nie muszą to być ludzkie pary! :)

Na Wasze odpowiedzi czekamy do 15 lutego.

Nagrodzimy osoby, których odpowiedzi przyjdą na naszą skrzynkę konkurs@mediarodzina.pl jako 6., 17. i 21.

Powodzenia!

 

Regulamin konkursu walentynkowego

1. Organizatorem konkursu walentynkowego jest wydawnictwo Media Rodzina mające swoją siedzibę w Poznaniu.
2. Konkurs polega na przesłaniu mailem odpowiedzi na pytanie konkursowe: Jakie znasz dwie pary zakochanych z baśni Andersena lub braci Grimm?
3. Nagrody w konkursie to 3 egzemplarze książki „Projekt Rosie” Graeme Simsiona.
4. Konkurs trwa od 13 lutego do północy 15 lutego 2015 roku.
5. Nagrodzone zostaną cztery osoby, których odpowiedzi wysłane na adres konkurs@mediarodzina.pl dotrą na skrzynkę jako 6. i 17. i 21.
6. Warunkiem udziału w konkursie jest przesłanie do nas maila zawierającego odpowiedzi na pytania konkursowe, na adres mailowy: konkurs@mediarodzina.pl z hasłem Walentynki.
7. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni na stronach Media Rodzina 16 lutego 2015 roku.
8. Zwycięzcy zostaną poinformowani o wygranej za pomocą e-maila, a nagrody zostaną wysłane pocztą w ciągu tygodnia od otrzymania przez Organizatora adresu korespondencyjnego zwycięzcy.
9. W przypadku braku możliwości skontaktowania się ze zwycięzcą nagroda zostanie przyznana kolejnemu uczestnikowi z listy uczestników spełniającemu warunki konkursu.
10. W konkursie można wziąć udział tylko raz i uczestnikowi konkursu przysługuje tylko jedna nagroda.
11. Udział w konkursie jest równoznaczny ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych przez Organizatora konkursu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) wyłącznie w celu przeprowadzenia konkursu.

Powiązane publikacje