Regulamin sklepu

Właścicielem księgarni internetowej jest Media Rodzina Sp. z o.o., ul. Pasieka 24, 61-657 Poznań, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII KRS, pod numerem KRS 0000014915, REGON 632008392, NIP 778-00-43-660.
Księgarnia internetowa, dostępna pod adresem www.mediarodzina.pl oferuje do sprzedaży tytuły wydane nakładem wydawnictw – Media Rodzina, Szafa, Niebieska studnia, Driada i Pogotowie Kazikowe.

1. Ceny książek i innych produktów w sklepie internetowym są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
2. Do wartości zamówionych książek dostarczanych kurierem DHL na terenie Polski doliczamy 10 zł kosztów wysyłki. Przy zakupach za pobraniem stawka wynosi 14 złotych.
3. Zwolnienie z kosztów wysyłki następuje, gdy wartość zamówienia przekracza 100 zł (tylko na terenie Polski).
4. Koszty przesyłki zagranicznej:

  • EUROPA: poczta zwykła - 54 zł, poczta lotnicza - 62 zł,
  • AMERYKA PÓŁNOCNA I AFRYKA: poczta lotnicza - 78 zł,
  • AMERYKA POŁUDNIOWA i AZJA: poczta lotnicza - 85 zł,
  • AUSTRALIA I OCEANIA - 99 zł.

5. Potwierdzone zamówienia wysyłamy następnego dnia roboczego. W przypadku zamówień z przedpłatą na konto (płatności on-line), zamówienia są wysyłane po otrzymaniu wpłaty.
Paczki na terenie Polski wysyłamy kurierem DHL (czas oczekiwania: 1–2 dni robocze, dostarczenie w godzinach 8–21). Paczki zagraniczne dostarcza Poczta Polska wg własnego regulaminu usług.
6. Zamówienia realizujemy w cenach obowiązujących w chwili złożenia zamówienia.
7. Klienci mogą skorzystać z następujących form płatności:

  • kartą kredytową/płatniczą
  • przelewem on-line
  • systemem PayByNet
  • przy odbiorze przesyłki – płatność u kuriera DHL

8. Z momentem wydania towaru przewoźnikowi klient ma prawo rozporządzać towarem jak właściciel.
9. Wydawnictwo ma obowiązek dostarczenia produktów bez wad.
10. Rozpatrywanie reklamacji:
W przypadku wystąpienia potrzeby reklamacji, należy ją złożyć:

  • na adres e-mail: handlowy@mediarodzina.pl,
  • listownie na adres: Media Rodzina, ul. Pasieka 24, 61-657 Poznań,
  • telefonicznie: 61 827-08-63.

W opisie reklamacji klient zamieszcza poniższe informacje:
1. informacja i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady;
2. żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz
3. dane kontaktowe składającego reklamację.
Towar z wadami lub uszkodzony podczas transportu zostanie wymieniony na pełnowartościowy na koszt wydawnictwa. Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na wskazany przez niego adres.
Jeśli nie istnieje możliwość wymiany, gwarantujemy zwrot pieniędzy.
Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty otrzymania.
11. Klient ma prawo w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od umowy sprzedaży bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem (wzór odstąpienia od umowy do pobrania poniżej).
Warunkiem jest odesłanie książek w nienaruszonym stanie, w przypadku pozycji z dołączonymi nagraniami – w folii ochronnej. Konieczne jest też dołączenie dowodu zakupu (paragon, faktura VAT).
Pieniądze za zwrócone książki zostaną przekazane na adres klienta lub na wskazane konto bankowe.
13. Warunki sprzedaży dla firm nie obowiązują klientów indywidualnych i odwrotnie.
14. Złożenie zamówienia w naszej księgarni wysyłkowej jest jednoznaczne z akceptacją ww. warunków sprzedaży, a składający zamówienie jest świadomy obowiązku zapłaty, które to zamówienie pociąga za sobą.
15. Ochrona danych osobowych:
W celu realizacji umowy sprzedaży, zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt b) RODO Media Rodzina Sp. z o.o., jako Administrator Danych, będzie przetwarzała dane osobowe. Przetwarzanie to będzie obejmowało wyłącznie działania związane z realizacją umowy sprzedaży. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu zawarcia umowy. Dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji zamówienia, a po tym okresie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa w tym ustawy podatkowe lub zabezpieczenie ewentualnych roszczeń lub do czasu cofnięcia udzielonej zgody.

W przypadku złożenia reklamacji, zgodnie z art. 6 ust 1 pkt f) RODO przetwarzanie danych będzie podejmowane w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora jakim jest rozpatrywanie reklamacji.

Zgodnie z przepisami RODO przysługuje Państwu prawo do dostępu do danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych, sprzeciwu (gdy podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora) i cofnięcia zgody (gdy podstawą przetwarzania jest zgoda).
W przypadku wątpliwości związanych z przetwarzaniem danych osobowych każda osoba może wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.