Regulamin sklepu

Właścicielem księgarni internetowej jest Media Rodzina Sp. z o.o., ul. Pasieka 24, 61-657 Poznań, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII KRS, pod numerem  KRS 0000014915, NIP 778-00-43-660.
Księgarnia internetowa, dostępna pod adresem www.mediarodzina.pl oraz www.mediarodzina.pl, oferuje do sprzedaży tytuły wydane nakładem wydawnictw – Media Rodzina, Poradnia K., Szafa, Niebieska studnia, Wydawnictwo Rodzinne, Hollywood.pl, Kancelaria Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, Instytut im. Oskara Kolberga, Media obok.

1. Ceny książek i innych produktów w sklepie internetowym są cenami brutto (zawierają podatek VAT)

2. Do wartości zamówionych książek dostarczanych kurierem DHL na terenie Polski doliczamy 10 zł kosztów wysyłki. Przy zakupach za pobraniem stawka wynosi 14 złotych.

3. Zwolnienie z kosztów wysyłki następuje, gdy wartość zamówienia przekracza 100 zł (tylko na terenie Polski).

4. Koszty przesyłki zagranicznej:

  • EUROPA: poczta zwykła - 54 zł, poczta lotnicza - 62 zł,
  • AMERYKA PÓŁNOCNA I AFRYKA: poczta lotnicza - 78 zł,
  • AMERYKA POŁUDNIOWA i AZJA: poczta lotnicza - 85 zł,
  • AUSTRALIA I OCEANIA - 99 zł.

5. Potwierdzone zamówienia wysyłamy następnego dnia roboczego. W przypadku zamówień z przedpłatą na konto (płatności on-line), zamówienia są wysyłane po otrzymaniu wpłaty.
Paczki na terenie Polski wysyłamy kurierem DHL (czas oczekiwania: 1–2 dni robocze, dostarczenie w godzinach 8–21). Paczki zagraniczne dostarcza Poczta Polska wg własnego regulaminu usług.

6. Zamówienia realizujemy w cenach obowiązujących w chwili złożenia zamówienia.

7. Klienci mogą skorzystać z następujących form płatności:

  • kartą kredytową/płatniczą: Visa oraz MasterCard,
  • przelewem on-line: Płacę z Inteligo (Inteligo), mTransfer (mBank), MultiTransfer (MultiBank), Przelew24 (Bank Zachodni WBK), Przelew z BPH (Bank BPH), Płacę z iPKO (PKO BP), Pekao24 przelew (Pekao SA), Płać z BOŚ (BOŚ), Płać z ING (ING), Płacę z CITI Handlowy, Millennium Bank, MeritumBank, Alior Sync, Alior Bank, Eurobank płatność online, Credit Agricole on line, Kredyt Bank, Raiffeisen Bank, Invest Bank,
  • systemem PayByNet: •  Bank Millennium S.A., Alior Bank S.A., Płacę z Citi Handlowy, Bank Spółdzielczy w Poniec, Bank Spółdzielczy w Kaliszu, Pomorskim, Bank Spółdzielczy w Siedlcu, Bank Spółdzielczy w Sztumie, Bank Spółdzielczy w Słupcy, Bank Spółdzielczy w Białymstoku, Bank Spółdzielczy w Nakle, Bank Spółdzielczy Lipka, Bank Spółdzielczy w Białogardzie, Bank Spółdzielczy w Zatorze, Bank Spółdzielczy Czechowice-Dziedzice-Bestwina, Bank Spółdzielczy w Gorlicach, Bank Spółdzielczy w Wilamowicach, Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej w Łowiczu, Powiatowy Bank Spółdzielczy we Wrześni, Spółdzielczy Bank Ludowy w Złotowie, Bank Spółdzielczy w Białej Rawskiej, Bank Spółdzielczy w Białej Rawskiej, Bank Spółdzielczy w Czyżewie, Bank Spółdzielczy w Jasienicy, Bank Spółdzielczy w Poniatowej, Bank Spółdzielczy w Nałęczowie, Bank Spółdzielczy w Czarnkowie, Bank Spółdzielczy w Sieradzu, Bank Spółdzielczy w Toruniu, Nadnotecki Bank Spółdzielczy Białośliwie, Bank Spółdzielczy w Skoczowie,
  • przy odbiorze przesyłki – płatność u kuriera DHL

8. Z momentem wydania towaru przewoźnikowi klient ma prawo rozporządzać towarem jak właściciel.

9. Wydawnictwo ma obowiązek dostarczenia produktów bez wad.

10. W przypadku wystąpienia potrzeby reklamacji, należy je składać:

  • na adres e-mail: handlowy@mediarodzina.pl,
  • listownie na adres: Media Rodzina, ul. Pasieka 24, 61-657 Poznań,
  • telefonicznie: 61 827-08-63.

W opisie reklamacji klient zamieszcza poniższe informacje – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę:

  1. informacja i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady;
  2. żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz
  3. dane kontaktowe składającego reklamację.

a) Towar z wadami lub uszkodzony podczas transportu zostanie wymieniony na pełnowartościowy na koszt wydawnictwa. Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na wskazany przez niego adres.
Jeśli nie istnieje możliwość wymiany, gwarantujemy zwrot pieniędzy.

b) W przypadku reklamacji Klient przyjmuje do wiadomości, że jego dane osobowe będą przetwarzane przez Organizatora w celu rozpatrzenia reklamacji.

c) Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty otrzymania.

11. Klient ma prawo w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od umowy sprzedaży bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Warunkiem jest odesłanie książek w nienaruszonym stanie, w przypadku pozycji z dołączonymi nagraniami – w folii ochronnej. Konieczne jest też dołączenie dowodu zakupu (paragon, faktura VAT).
Pieniądze za zwrócone książki zostaną przekazane na adres klienta lub na wskazane konto bankowe.

12. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umowy o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnienie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą, przed upływem terminu do odstąpienia do umowy.

13. Przy zakupie treści cyfrowych niezapisanych na nośniku materialnym klient otrzyma potwierdzenie zakupu drogą mailową lub w przesyłce z innymi zamówionymi, materialnymi produktami.

14. Warunki sprzedaży dla firm nie obowiązują klientów indywidualnych i odwrotnie.

15. Złożenie zamówienia w naszej księgarni wysyłkowej jest jednoznaczne z akceptacją ww. warunków sprzedaży, a składający zamówienie jest świadomy obowiązku zapłaty, które to zamówienie pociąga za sobą.

 

Wzór formularza odstąpienia od umowy